Een werkwijze met een ultiem resultaat!

Byte webdesign, het ontwerp van uw website, onze werkwijze

In een gesprek vernemen wij graag uw wensen. Hierbij komen begrippen zoals de doelgroep en doelstelling van het project aan bod. Als u geen idee heeft wat er komt kijken bij het bouwen van een website of applicatie, zullen wij een aantal vragen stellen om zo tot een duidelijk resultaat te komen. Op deze manier krijgen wij een goed beeld van de wensen voor uw website, webshop of grafisch ontwerp.

Byte webdesign, dat werkt!

Als we alle benodigde informatie verzameld hebben, zetten wij uw wensen om in een gespecificeerd voorstel waarin duidelijk wordt uit welke onderdelen uw website gaat bestaan. Voorbeelden van onderdelen zijn: cms, nieuws, een fotoalbum, blog of contactformulier.

Afhankelijk van de grootte van het project starten we met het lijnmodel om de indeling, navigatie en inhoud van de website vast te leggen. Wireframes zijn het geraamte van de website / applicatie en helpen bij het verduidelijken van idee├źn. Het is goed om in een vroeg stadium na te denken over een visuele / functionele weergave, om het grafische proces gestroomlijnd te laten verlopen en de gebruikersvriendelijkheid te testen. Nadat de indeling van de website is opgezet, starten we met het grafisch ontwerp

Vooral met omvangrijke websites of applicaties wordt het product uitvoerig getest. Afhankelijk van de testresultaten wordt het product nogmaals getest. Wanneer alle testfases succesvol zijn afgerond en de website is gevuld met de gewenste inhoud, kan de website online gezet worden.

Voor u als nieuwe eigenaar een spannend moment, maar zelfs voor ons, die al talloze websites hebben opgeleverd blijft dit een speciaal moment. Als de website een tijdje online staat, kijken we of de doelstellingen die in stap 1 zijn vastgesteld gehaald zijn en waar we eventueel nog verbeteringen kunnen aanbrengen om de "conversie" te verhogen.

Website onderhoud en website optimalisatie

Nadat de site bereikbaar is geworden voor het publiek, is het van belang de site regelmatig te blijven analyseren en monitoren (bijvoorbeeld met gebruik van Google Analytics) om snel verbeteringen te kunnen implementeren. Dit kan door zoekmachine optimalisatie waardoor de vindbaarheid van de site kan worden vergroot of conversie optimalisatie om de conversie van uw website te verhogen. Met conversie bedoelen we dat er iets gebeurd op de website (een download, aankoop of het invullen van een formulier). Dit kan constant verbeterd worden.

Copyright B-yte Multimedia Design door Byte Webdesign. | Disclaimer | Sitemap